iansomerhalder

Alla inlägg den 17 april 2011

Av iansomerhalder - 17 april 2011 23:58

Hej !


Jag brukar läsa tidningen Frida och nu kommer jag ju inte ihåg vilket nummer Ian var med i.. Jag är ju inte förvånad att jag glömde det för jag är ju lite glömsk haha men skulle gissa på att han var med för ungefär två månader sen kanske mindre.. Här får ni en bild hur det såg ut men det är inte så bra kvalité..


 

Jag vill jättegärna att ni ska kommentera eller fråga mig nåt för jag älskar att få kommentarer eller svara på frågor! Du kan fråga mig vad som helst och inte bara om Ian Somerhalder, om du vill. Kommentera gärna och säg vad du tycker om mina inlägg eller nåt sånt. Kramisar   

Av iansomerhalder - 17 april 2011 14:51

Postern var ute för ett tag sen men jag la aldrig ut den men nu får ni den, hehe bättre nu än aldrig    


 

Gillar att det står: "I've been a bad,bad boy", det stämmer ju precis på Damon haha !

Av iansomerhalder - 17 april 2011 14:03

Hej !


Ian och Candice var med på MTV Top 10 (USA).



KÄLLA



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I den här bloggen kommer du ju självklart att få läsa om Ian Somerhalder! Välkommen!
//Jasmina

Kontakt

iansomerhalder.bloggplatsen@

gmail.com

Fråga mig

17 besvarade frågor

Jättebra vampyrbloggar!

Google Translate

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Omröstning

Hur snygg tycker du Ian Somerhalder är från 1-5?
 1 (inte alls)
 2
 3 (helt ok)
 4
 5 (SNYGG)

Ian Somerhalder Foundation

  

Gilla Ian Somerhalder Foundation på Facebook

Rösta på Ian!!!

-

Kommande event Ian ska delta i

-

Dela med dig!

Tidigare år

Sök i bloggen

Ian Somerhalder

              

The Vampire Diaries

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards