iansomerhalder

Alla inlägg under april 2011

Av iansomerhalder - 13 april 2011 16:33

Hej !


Nu vet jag att det här har inget direkt med Ian att göra eftersom det handlar om typ alla i The Vampire Diaries men Ian är ju med så varför inte hahaha? Det här ju bara för roligt, bloopers! Kolla så får du ser när dom failar och så, ganska roligt tycker jag :P





Av iansomerhalder - 12 april 2011 22:33

Hej !

Först vill jag bara säga att om ni vill använda nåt som jag har bloggat om så vill jag helst att ni antingen frågar eller säger till på kommentarerna! Såklart vet jag ju att några inte gör det men men.. Som sagt, jag vill att ni helst säger till eller frågar!


Ian gästade MTV's The Seven(USA) och han pratar om hans favorit saker om The Vampire Diaries, om han föredrar att spela den gode eller den onde,Damon Salvatore, och om fansen och dom flesta som brukar fråga om han kan bita dom! :)



KÄLLA

Av iansomerhalder - 11 april 2011 23:30

Hej!

Mitt namn är Jasmina och jag älskar Ian Somerhalder och ville skaffa en blogg då. Jag kommer bara skriva om Ian och ja, när det handlar om Ian/Damon. Men inte The Vampire Diaries även om jag är besatt av serien.. Här kommer lite fakta om Ian.


Namn: Ian Joseph Somerhalder

Född: 8 december 1978 (32 år) i Covington,Louisana,USA

Bor: Atlanta,Georgia,USA när han jobbar med The Vampire Diaries men annars bor han i Los Angeles,California,USA

Familj: pappa Robert,mamma Edna,brorsan Robert och syrran Robyn

Husdjur: tre katter i Atlanta och hans familj och Ian har tillsammans över tio husdjur(!)


Ian är 1 m och 77 cm lång (1,77). När han var tio år så började han som modell och var modell bland annat för Calvin Klein, Dolce & Gabanna, Gucci, Versace and Guess. När han gick i skolan så spelade han fotboll och baseball. Han har varit med i serier som Lost,Smallville,CSI:Miami,Law & Order och i filmer som Pulse,In Enemy Hands.. Han gick aldrig ut skolan för han satsade på sin modellkarriär så han reste till Europa istället. Ian och hans syskon äger en pizzeria i Idaho,USA.


 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I den här bloggen kommer du ju självklart att få läsa om Ian Somerhalder! Välkommen!
//Jasmina

Kontakt

iansomerhalder.bloggplatsen@

gmail.com

Fråga mig

17 besvarade frågor

Jättebra vampyrbloggar!

Google Translate

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Omröstning

Hur snygg tycker du Ian Somerhalder är från 1-5?
 1 (inte alls)
 2
 3 (helt ok)
 4
 5 (SNYGG)

Ian Somerhalder Foundation

  

Gilla Ian Somerhalder Foundation på Facebook

Rösta på Ian!!!

-

Kommande event Ian ska delta i

-

Dela med dig!

Tidigare år

Sök i bloggen

Ian Somerhalder

              

The Vampire Diaries

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards