iansomerhalder

Alla inlägg under maj 2011

Av iansomerhalder - 13 maj 2011 15:10

Hej !


Här kommer Damon Salvtore (Ian Somerhalder) klassiker från säsong 1, ingen från säsong 2 eftersom jag är rädd att det finns spoilers men den här är spoilerfri. Jag tycker det är en bra vide, finns några av mina favoriter varje fall hehe..


Av iansomerhalder - 12 maj 2011 17:12

Hej !


Eftersom jag la upp bilder från några filmer som Ian har medverkat i så får ni även tidningsomslag...


  

          


Vilken tycker du ör bäst?   

Av iansomerhalder - 11 maj 2011 20:15

Bakom scenen-bilder från The Vampire Diaries med Ian...


  


 


  

Av iansomerhalder - 11 maj 2011 17:29

Hej !


Här kommer lite bilder från några filmer som Ian har medverkat i..


  

Jag har själv tagit bilden för jag kollade på filmen och då såg jag att Ian var med så jag tog en bild hehe... Från In Enemy Hands


  

Från Changing Hearts


  

Från Pulse


  

Från The Rules of Attraction


  

Från The Wake


BILDKÄLLA

Av iansomerhalder - 11 maj 2011 17:13

 

Vad roligt att Ian är framme! :) vi hoppas på mer tweets från honom från Johannesburg, Sydafrika :)

Av iansomerhalder - 10 maj 2011 16:37

Hej !


Skulle ni vilja ha en ny omröstning och vad för typ av omröstning i såna fall, det ska självklart vara Ian-relaterat...Jag har funderat om jag ska byta men ni får gärna säga till att det är bra som det är nu. Skulle vara mycket tacksam för svar   


 

Presentation


I den här bloggen kommer du ju självklart att få läsa om Ian Somerhalder! Välkommen!
//Jasmina

Kontakt

iansomerhalder.bloggplatsen@

gmail.com

Fråga mig

17 besvarade frågor

Jättebra vampyrbloggar!

Google Translate

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Hur snygg tycker du Ian Somerhalder är från 1-5?
 1 (inte alls)
 2
 3 (helt ok)
 4
 5 (SNYGG)

Ian Somerhalder Foundation

  

Gilla Ian Somerhalder Foundation på Facebook

Rösta på Ian!!!

-

Kommande event Ian ska delta i

-

Dela med dig!

Sök i bloggen

Ian Somerhalder

              

The Vampire Diaries

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards