iansomerhalder

Alla inlägg under maj 2011

Av iansomerhalder - 3 maj 2011 18:04

Hej !


Jag ville bara be om ursäkt för att det inte vart nån uppdatering igår, jag har ganska mycket som pågår just nu med skolan, fem prov och två arbeten ska in denna månad, man känner inte sig lite stressad va? hehehe, nog om skolan, här får ni till en början citat:


 

Av iansomerhalder - 1 maj 2011 21:37

Här får ni videoklipp när presidenten Barack Obama skulle hålla tal och såklart är ju filmaren Ian ! Jag tror faktiskt man även hör Ian skratta...


KLICKA PÅ LÄNKEN !

http://www.twitvid.com/FJ78V


 


Av iansomerhalder - 1 maj 2011 15:02

  


Jag skulle vilja veta vad ni tycker om bloggen än så länge. Och är det nåt ni vill att jag ska ändra, nåt som ni vill att jag skriver mer/mindre. Jag önskar och hoppas ni säger till, jag vill bara att ni också ska vara nöjda :)

Av iansomerhalder - 1 maj 2011 14:52

Hej !


Jag tänkte ladda upp Ians audtition klipp för The Vampire Diaries men det är nåt konstigt, det är visst fel format så jag får klura vidare hur jag ska göra... Men ni får en bild :)


 

Av iansomerhalder - 1 maj 2011 12:11

Hej !


Igår kväll var Ian på en korrespondens middag i Vita huset i Washington D.C


 


 

Lika snygg som alltid !


KÄLLA

Presentation


I den här bloggen kommer du ju självklart att få läsa om Ian Somerhalder! Välkommen!
//Jasmina

Kontakt

iansomerhalder.bloggplatsen@

gmail.com

Fråga mig

17 besvarade frågor

Jättebra vampyrbloggar!

Google Translate

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Hur snygg tycker du Ian Somerhalder är från 1-5?
 1 (inte alls)
 2
 3 (helt ok)
 4
 5 (SNYGG)

Ian Somerhalder Foundation

  

Gilla Ian Somerhalder Foundation på Facebook

Rösta på Ian!!!

-

Kommande event Ian ska delta i

-

Dela med dig!

Sök i bloggen

Ian Somerhalder

              

The Vampire Diaries

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards