iansomerhalder

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av iansomerhalder - 2 juni 2011 14:20

Jag har en tråkig nyhet eller ja, det är en väldigt tråkig nyhet för mig. Jag kommer att missa avsnittet 'The Last Day' av The Vampire Diaries imorgon kväll för jag kommer vara bortrest hela dagen imorgon och hemresan ligger på just den tiden då The Vampire Diaries är... Så alla bilder på Damon och citat av Damon från avsnittet kommer jag inte lägga ut förräns på lördag kväll efter reprisen som jag ska kolla på lördag...


 

Av iansomerhalder - 2 juni 2011 13:39

Jag la aldrig upp fler bilder på Ian Somerhalder när han var i Paris... Bilderna är förstås från konventionen 'Welcome to Mystic Falls'.


 

 

 

   

 

    


Källa

Av iansomerhalder - 2 juni 2011 13:22

Hej !


Först vill jag bara säga att inlägget om tävlingen finns på menyn till höger strax under "fråga mig"-grejen. På så sätt kan jag fortsätta blogga utan att det försvinner i fall det blir så många inlägg så om ni vill kolla in nåt om tävlingen så har ni en länk direkt dit. Har du några frågor om tävlingen så fråga på!


Så himla rolig och söt video på Ian Somerhalder och Paul Wesley för TNT Espana!! hahahaha...


Presentation


I den här bloggen kommer du ju självklart att få läsa om Ian Somerhalder! Välkommen!
//Jasmina

Kontakt

iansomerhalder.bloggplatsen@

gmail.com

Fråga mig

17 besvarade frågor

Jättebra vampyrbloggar!

Google Translate

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Hur snygg tycker du Ian Somerhalder är från 1-5?
 1 (inte alls)
 2
 3 (helt ok)
 4
 5 (SNYGG)

Ian Somerhalder Foundation

  

Gilla Ian Somerhalder Foundation på Facebook

Rösta på Ian!!!

-

Kommande event Ian ska delta i

-

Dela med dig!

Tidigare år

Sök i bloggen

Ian Somerhalder

              

The Vampire Diaries

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards