iansomerhalder

Alla inlägg under juni 2011

Av iansomerhalder - 7 juni 2011 14:41

Hej !


Jag hoppas ni inte har glömt tävlingen? Klicka HÄR för att veta mer om tävlingen !! Kom igen nu, skicka in ditt bidrag!! Tävlingen avslutas den 16 juni. Men även om du inte vinner så lägger jag ut dom andra bidragen också.. Så skicka in till iansomerhalder1@live.se !!


 

Av iansomerhalder - 6 juni 2011 23:43

Haha söt unge...

Av iansomerhalder - 5 juni 2011 13:15

Finner inga ord för fredags-avsnittet av The Vampire Diaries, 'The Last Day'.. Det var mycket som hände från början till slut. Damon försöker göra allt för att rädda Elena, man ser hur långt han kan gå i början av avsnittet. Var det bara jag som log när Tyler var tillbaka? Jag vart hur glad som helst, det känns som att det var längesen. Kommer Elena bli vampyr? Jag fällde många tårar när hon sa att hon inte ville bli en vampyr. Och när Elena sa till Stefan att han skulle blunda och så gick hon. Jag är Damon och Elena-fan men det här... Det var väldigt sorligt! Och Damon vart biten av Tyler.. ÅH NEJ :( vi såg ju när Rose dog av varulvsbettet. Men Damon då? Jag vill inte att han ska dö!!! Stackars Jenna, hon håller på att förvandlas till vampyr. Och kommer ritualen bli av? I såna fall hur slutar allt detta?


Bilder på Damon:


  


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Var bara tvungen att lägga upp den här bilden! Ett av dom vackraste bilderna från The Vampire Diaries!




                         



Av iansomerhalder - 5 juni 2011 13:00

Glöm inte tävlingen som pågår just nu!! Länken dit hittar du i menyn till höger!




Av iansomerhalder - 4 juni 2011 00:04

Jag är ju Team Delena eller ja, Team Damon och Elena.. Jag gjorde en egen bild med ett "eget citat".


 

Av iansomerhalder - 3 juni 2011 23:29

Hej !


Hoppas avsnittet av The Vampire Diaries var bra, jag missade det som sagt :( men ska kolla imorgon.. Glöm inte tävlingen som pågår till den 16 juni!!!! Bläddra lite längre ner för att veta mer eller klicka på länken i menyn till höger!


En helt underbar och söt bild som Ian tog (förmodligen) från Karribean..


 

Av iansomerhalder - 2 juni 2011 14:20

Jag har en tråkig nyhet eller ja, det är en väldigt tråkig nyhet för mig. Jag kommer att missa avsnittet 'The Last Day' av The Vampire Diaries imorgon kväll för jag kommer vara bortrest hela dagen imorgon och hemresan ligger på just den tiden då The Vampire Diaries är... Så alla bilder på Damon och citat av Damon från avsnittet kommer jag inte lägga ut förräns på lördag kväll efter reprisen som jag ska kolla på lördag...


 

Presentation


I den här bloggen kommer du ju självklart att få läsa om Ian Somerhalder! Välkommen!
//Jasmina

Kontakt

iansomerhalder.bloggplatsen@

gmail.com

Fråga mig

17 besvarade frågor

Jättebra vampyrbloggar!

Google Translate

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Hur snygg tycker du Ian Somerhalder är från 1-5?
 1 (inte alls)
 2
 3 (helt ok)
 4
 5 (SNYGG)

Ian Somerhalder Foundation

  

Gilla Ian Somerhalder Foundation på Facebook

Rösta på Ian!!!

-

Kommande event Ian ska delta i

-

Dela med dig!

Sök i bloggen

Ian Somerhalder

              

The Vampire Diaries

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards