iansomerhalder

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av iansomerhalder - 29 augusti 2011 22:57

Idag (måndag) så inledde vi Ian Somerhalder Movie Week med "Wake" från 2009.


Den handlar om en tjej, Carys Reitman, som lever lite olyckligt. Hon går på främlingars begravningar och när hon går på en kvinna begravnings så träffar hon Tyler Cormier, som spelas av Ian Somerhalder, som sörjer sin fästmö, Anna. Tyler har lite problem med Annas föräldrar och syster. Men kärleken blossar upp mellan Carys och Tyler och jag tycker den typen av relation blossar upp väldigt snabbt. Carys bästa vän Shane tycker att Carys ska avsluta relationen med Tyler.


Betyg av mig: 4.5/10

Jag tyckte inte att det var en så bra film, jag tror inte jag gillar den typen av filmer. Eller ja, asså just den här filmen var inte en sån typ av sorglig film jag gillar. Men jag erkänner att jag ger den 4.5 poäng för att Ian gör filmen liiiite bättre. Annars hade jag gett typ 2 eller 2.5


Vad tyckte ni? Kommentera ert betyg och motivering   


 


Imorgon (tisdag) är det dags för filmen "The Tournament"!!!

Av iansomerhalder - 29 augusti 2011 21:29


KÄLLA: http://swedenvampirediaries.blogg.se



P.S: för er som ska vara med på Ian Somerhalder Movie Week den här veckan så kan ni kolla på den här sidan: http://tubeplus.me

För måndagens film "Wake" så rekommenderar jag den här: http://www.tubeplus.me/player/626499/Wake/

Presentation


I den här bloggen kommer du ju självklart att få läsa om Ian Somerhalder! Välkommen!
//Jasmina

Kontakt

iansomerhalder.bloggplatsen@

gmail.com

Fråga mig

17 besvarade frågor

Jättebra vampyrbloggar!

Google Translate

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Hur snygg tycker du Ian Somerhalder är från 1-5?
 1 (inte alls)
 2
 3 (helt ok)
 4
 5 (SNYGG)

Ian Somerhalder Foundation

  

Gilla Ian Somerhalder Foundation på Facebook

Rösta på Ian!!!

-

Kommande event Ian ska delta i

-

Dela med dig!

Tidigare år

Sök i bloggen

Ian Somerhalder

              

The Vampire Diaries

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards