iansomerhalder

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av iansomerhalder - 30 augusti 2011 20:47

Så nu var andra filmen "The Tournament" avklarad.


"The Tournament" från 2009 handlar om ett gäng seriemördare som är med i "the tournament" och det finns en ledare bakom det här och det finns dom som satsar pengar på dom här seriemördarna. Var och en får varsitt chip i sin kropp som gör att dom andra deltagarna kan se vart dom är. Prästen Joseph Macavoy får av en olyckshändelse en av deltagarnas chip i sig och då tror alla att han är en av dom men en av deltagarna Lai Lai Zhen skyddar honom. Det här är som "herre på täppan", den som blir sista man vinner. Dom har 24 timmar på sig och den som vinner, vinner 10 miljoner dollar.


Betyg av mig: 7/10

Jag tycker faktiskt den ändå är värd en sjua även fast jag tycker att den inte är en typiskt actionfilm för mig. Den nådde inte nivån av action men den var bra på sitt sätt. Det var en del blodiga scener men även häftiga, action-scener. Jag tycker Ian var så snygg i den här filmen (fast när är han inte det liksom?). Han spelade Miles Slade i filmen. Men jag tycker den ändå kan få en sjua av mig för jag tyckte den ändå var bra.


Vad tyckte ni? Kommentera gärna!!


Minifakta: Kelly Hu (Lai Lai Zhen) var med i The Vampire Diaries i säsong 1 som Annas mamma, Pearl.


 



Presentation


I den här bloggen kommer du ju självklart att få läsa om Ian Somerhalder! Välkommen!
//Jasmina

Kontakt

iansomerhalder.bloggplatsen@

gmail.com

Fråga mig

17 besvarade frågor

Jättebra vampyrbloggar!

Google Translate

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Hur snygg tycker du Ian Somerhalder är från 1-5?
 1 (inte alls)
 2
 3 (helt ok)
 4
 5 (SNYGG)

Ian Somerhalder Foundation

  

Gilla Ian Somerhalder Foundation på Facebook

Rösta på Ian!!!

-

Kommande event Ian ska delta i

-

Dela med dig!

Tidigare år

Sök i bloggen

Ian Somerhalder

              

The Vampire Diaries

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards