iansomerhalder

Alla inlägg den 25 september 2011

Av iansomerhalder - 25 september 2011 14:59

Nu kommer frågor och svar från frågestunden! :)


Hej! :)Vad är ditt favorit Damon citait i the vampire dairies?

Hej! Det här citatet fick mig att gråta men det är ändå en av mina favoriter. "Because I’m not human. And I miss it. I miss it more than anything in the world. That is my secret. But there is only so much hurt a man can take.." Citatet är från säsong 2 avsnitt 12 "The Descent" :)


Gillar du någon mer i TVD gänget än Ian?

Jag gillar Paul, Nina och Candice.
Hur upptäckte du Ian?

Jag tittade på serien "Lost" som Ian var med i första säsongen. Det var då jag visste vem han var med intressset för honom växte när jag började titta på The Vampire Diaries.
Vad gör så att du är team Damon och inte Stefan?

Jag gillar Damons humor. Jag gillar också hans "bad boy" sida (när det inte är över gränsen) och jag gillar även att han kämpar för Elena. Hur långt han kan gå för henne. Och hur mycket han egentligen bryr sig om Stefan. Hans förvandling från den "onda" till den goda sidan under säsong två var så bra! Men jag har alltid varit team Damon sen första avsnittet.
Hur länge har du varit ett fan av Ian?

Sen två år tillbaka.
Har du läst alla Vampire Diaries böcker?

Jag har läst Uppvaknandet & Kampen, Vreden & Återkomsten. Nästan alla...
Vilket avsnitt ur TVD tycker du mest om?

Jag gillar dom sista avsnitten av säsong 2, ungefär från "Klaus" till "As I Lay Dying" men favoriten är "As I Lay Dying" men inte långt efter kommer "The Sun Also Rises"
Vilken tycker du mest om: Vampyr eller varulv?

Har inte emot varulvar men det kommer alltid bli: VAMPYR! :)


Heej jag är bara 12 och har en blogg med min bff som också är 12 och jag undrar om det inte är jobbit att ha en blogg ensam?

Hej! Jo, det kan bli jobbigt att ha en blogg ensam. Att ha tid är det svåraste med bloggen eftersom det kan bli mycket i skolan eller nåt annat. Men annars så funkar det ;)



Tack så jättemycket för frågorna!! Hoppas ni är nöjda med svaren! :D

 


Av iansomerhalder - 25 september 2011 14:25

 

Riktigt coolt!! Kolla in videon ;)

               

Presentation


I den här bloggen kommer du ju självklart att få läsa om Ian Somerhalder! Välkommen!
//Jasmina

Kontakt

iansomerhalder.bloggplatsen@

gmail.com

Fråga mig

17 besvarade frågor

Jättebra vampyrbloggar!

Google Translate

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Omröstning

Hur snygg tycker du Ian Somerhalder är från 1-5?
 1 (inte alls)
 2
 3 (helt ok)
 4
 5 (SNYGG)

Ian Somerhalder Foundation

  

Gilla Ian Somerhalder Foundation på Facebook

Rösta på Ian!!!

-

Kommande event Ian ska delta i

-

Dela med dig!

Sök i bloggen

Ian Somerhalder

              

The Vampire Diaries

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards