iansomerhalder

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av iansomerhalder - 18 oktober 2011 19:21

Nu är det dags och nominera till People's Choice Awards 2012!! Ian och The Vampire Diaries har en del nomineringar.


-Favorite TV Drama Actor: Ian Somerhalder

Ian är redan nominerad här. Om du skulle vilja att nån annan från TVD ska bli nominerad skriv till det i "others".


Övriga:

-Favorite Network TV Drama: The Vampire Diaries (nominerat)

-Favorite Sci-Fi/Fantasy TV Show: The Vampire Diaries (nominerat)


Dom man kan (eller ska) skriva in till nomineringarna är:

-Nina Dobrev eller nån annan till Favorite TV Drama Actress.

-Favorite TV Guest Star (t.ex Daniel Gillies (Elijah)


Nomineringarna släpps den 8 november!!! RÖSTA NU!!


 

Källa



Av iansomerhalder - 18 oktober 2011 18:27

Först vill jag be om ursäkt för den kassa uppdateringen.. Jag försöker verkligen att blogga så mycket som möjligt, jag gör mitt bästa.


Tänkte dra igång en andra tävling och denna gång tycker jag för min del att det är ganska stort ;)


Tävlingen går ut på att ni ska skapa en header till mig som jag ska ha.

  • Det ska bara innehålla Ian Somerhalder/Damon Salvatore bilder.
  • Skriv ditt namn i undre eller högre hörnet men tänk på att inte skriva för stort, skriv så att man ser varje fall.
  • "Rubriken" är Ian Somerhalder naturligtvis.
  • Du får skicka flera bilder om du vill. Det behöver inte vara en bild.
  • Eftersom bloggplatsen.se har gjort bloggarna bredare så måste även headern vara större. Den ska vara då 950px bred!

Dom här punkterna är dom viktigaste att ni tänker på! Färger och temat får ni välja själva och själva designen självklart men det ska inte vara skrikiga färger.


Sen när ni är klara med bilden/bilderna så skickar ni till iansomerhalder1@live.se !

Tävlingen avslutas den 6 november 21.00 och den 7 november så kan ni kolla in hit och se vem som vann ;)


Hoppas ni är med, skulle vara så kul!! :)



Presentation


I den här bloggen kommer du ju självklart att få läsa om Ian Somerhalder! Välkommen!
//Jasmina

Kontakt

iansomerhalder.bloggplatsen@

gmail.com

Fråga mig

17 besvarade frågor

Jättebra vampyrbloggar!

Google Translate

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Omröstning

Hur snygg tycker du Ian Somerhalder är från 1-5?
 1 (inte alls)
 2
 3 (helt ok)
 4
 5 (SNYGG)

Ian Somerhalder Foundation

  

Gilla Ian Somerhalder Foundation på Facebook

Rösta på Ian!!!

-

Kommande event Ian ska delta i

-

Dela med dig!

Tidigare år

Sök i bloggen

Ian Somerhalder

              

The Vampire Diaries

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards