iansomerhalder

Alla inlägg den 31 december 2011

Av iansomerhalder - 31 december 2011 19:37

Ja, jag tänker inte sitta vid datorn vid tolvslaget så jag passar på nu.


Gott nytt år på er läsare! Jag tycker det här året har varit fantastisk på bloggen. Ni läsare har varit så underbara och gulliga och jag vill tacka er för det! Tack för all stöd det här året!


Jag vill också skriva om hur jag tycker Ians år har sett ut från min sida. Jag tycker 2011 har varit Ians år. Så mycket härliga grejer har hänt honom. Han pratade om miljön och djuren inför kongressen i USA. Han spelade in en dokumentär i Afrika men Allan Savory. The Vampire Diaries har varit helt fantastisk. Alla konventioner har varit helt underbart att titta på även fast man önskar att man själv varit där. Första eventet med Ian Somerhalder Foundation ägde rum också det här året. Det har gått fantastiskt för dom! 


Nu satsar vi på att 2012 ska bli ännu bättre!! Nu kör vi gott folk! Ha en bra kväll! ♥


Ian i april 


Ian i maj när han var på middag i Vita Huset


Ian på MMVA i Toronto, Kanada, juni


    

Ian på Comic Con, juli


Ian på Teen Choice Awards, augusti


Ian på Emmy Awards, september


Ian på the första IS Foundation eventet Empoweresque, oktober


Ian med i en musikvideo, november


Ian på The Ripple Effect, december


        




Presentation


I den här bloggen kommer du ju självklart att få läsa om Ian Somerhalder! Välkommen!
//Jasmina

Kontakt

iansomerhalder.bloggplatsen@

gmail.com

Fråga mig

17 besvarade frågor

Jättebra vampyrbloggar!

Google Translate

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Omröstning

Hur snygg tycker du Ian Somerhalder är från 1-5?
 1 (inte alls)
 2
 3 (helt ok)
 4
 5 (SNYGG)

Ian Somerhalder Foundation

  

Gilla Ian Somerhalder Foundation på Facebook

Rösta på Ian!!!

-

Kommande event Ian ska delta i

-

Dela med dig!

Tidigare år

Sök i bloggen

Ian Somerhalder

              

The Vampire Diaries

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards