iansomerhalder

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av iansomerhalder - 10 mars 2012 18:25

Om ni är intresserade av The Vampire Diaries, The Twilight Saga och The Hunger Games så borde ni definitivt kika in den här bloggen!


Tjejen som bloggar där heter Steffi, jätte trevlig tjej! Så kika in hennes blogg:


http://steffisfantasy.bloggplatsen.se/


Steffi, du får även en länk i menyn! :)  

Av iansomerhalder - 10 mars 2012 18:15

Stillbilder på Damon från avsnitt 18, "The Murder of One".


   



Källa  

Av iansomerhalder - 10 mars 2012 12:43

Jag fick några frågor om Ian som modell, Ian och Nina och om hans favoritmat. 


Vi kan börja med Ians favorit mat:

Ians favoritmat är lax eller vilken fisk som helst.


Här är bilder på Ian som modell, innan TVD då:

         



Jag har faktiskt inget svar på det mest romantiska Ian och Nina har gjort tyvärr, dom är väldigt hemlighetsfulla och drar sig tillbaka när det gäller deras privatliv men baserat på det som har skrivits i media och så..:

Det är när Ian och Nina var i Paris och det ryktas om att dom hade en romantisk måltid, maj 2011:

 



Tack för frågorna, ställ gärna dina frågor till mig så ska jag svara på dom så gott jag kan!  


Presentation


I den här bloggen kommer du ju självklart att få läsa om Ian Somerhalder! Välkommen!
//Jasmina

Kontakt

iansomerhalder.bloggplatsen@

gmail.com

Fråga mig

17 besvarade frågor

Jättebra vampyrbloggar!

Google Translate

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Omröstning

Hur snygg tycker du Ian Somerhalder är från 1-5?
 1 (inte alls)
 2
 3 (helt ok)
 4
 5 (SNYGG)

Ian Somerhalder Foundation

  

Gilla Ian Somerhalder Foundation på Facebook

Rösta på Ian!!!

-

Kommande event Ian ska delta i

-

Dela med dig!

Sök i bloggen

Ian Somerhalder

              

The Vampire Diaries

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards