iansomerhalder

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av iansomerhalder - 17 juli 2011 23:59

Nu har jag gjort ytterligare en till grej i menyn till höger och nu har jag lagt in gästboken("dela med dig!). Där kan ni skriva och dela med er vad ni vill, om Ian eller Damon osv. Vi kan väl börja med att ni kan dela med er om:


  • Hur du vart intresserad av Ian eller hur du fick upp ögonen för Ian?

Dela med er det här den här veckan eller så får ni gärna skriva nåt annat ni har att säga. Ska bli roligt att läsa!   


Citatet:

  

Av iansomerhalder - 17 juli 2011 19:31

Eftersom det är inte så mycket som händer förutom att The Vampire Diaries säsong tre är igång och röstningar så kollade jag lite på videos av fans.


Först ville jag bara lägga ut MIN Delena-video. JAG har gjort den och lagt upp den på min kanal på Youtube. Om du skulle använda videon till din blogg så MÅSTE du ange iansomerhalder.bloggplatsen.se som källa!! Viktigt!!

Vad tycker ni om videon? :)




Presentation


I den här bloggen kommer du ju självklart att få läsa om Ian Somerhalder! Välkommen!
//Jasmina

Kontakt

iansomerhalder.bloggplatsen@

gmail.com

Fråga mig

17 besvarade frågor

Jättebra vampyrbloggar!

Google Translate

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Omröstning

Hur snygg tycker du Ian Somerhalder är från 1-5?
 1 (inte alls)
 2
 3 (helt ok)
 4
 5 (SNYGG)

Ian Somerhalder Foundation

  

Gilla Ian Somerhalder Foundation på Facebook

Rösta på Ian!!!

-

Kommande event Ian ska delta i

-

Dela med dig!

Tidigare år

Sök i bloggen

Ian Somerhalder

              

The Vampire Diaries

       

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards